Του Πέτρου Ιακώβου
Το Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2024, ο δήμαρχος του νησιού Άγιος Ευστράτιος, (το οποίο ανήκει στην περιφερειακή ενότητα Λήμνου της περιφέρειας του Βορείου Αιγαίου), Κωνσταντίνος Σινάνης, παραχώρησε αποκαλυπτική διαδικτυακή συνέντευξη, στον τηλεοπτικό σταθμό της ΕΡΤ Βορείου Αιγαίου.
Ο δήμαρχος βρισκόταν στην Αθήνα προσπαθώντας να έρθει σε επαφή με τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστο Στυλιανίδη, με σκοπό να επιλύσει το μεγάλο πρόβλημα που έχει προκύψει με την απομόνωση των νησιών Λήμνου και Αγίου Ευστράτιου από την ηπειρωτική Ελλάδα, εξαιτίας της μη ύπαρξης διαθέσιμου πλοίου, για να εκτελέσει τα αντίστοιχα ακτοπλοϊκά δρομολόγια.
Ο δήμαρχος σε αυτή του την συνέντευξή, έδωσε στην δημοσιότητα, όλα τα προσκόμματα που έβαλε η κυβέρνηση για την εξυπηρέτηση των κατοίκων.
Μπορούμε να ακούσουμε την συνέντευξη του δημάρχου στο παρακάτω βίντεο.
Η προσπάθεια αυτή του δημάρχου στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, δεν είχε καμία ευόδωση και έτσι την Πέμπτη 7 Νοεμβρίου έγινε έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο στο κτίριο του δήμου του Αγίου Ευστρατίου, όπου παρουσία όλης της διοίκησης του Δήμου και των πολιτών του νησιού, αποφασίστηκε με πλειοψηφία μία σειρά ενεργειών μεταξύ των οποίων ήταν και η ενέργεια να παραδώσει η εθνοφυλακή του νησιού τον οπλισμό της!
Σε αυτό το υπέρτατο σημείο απόγνωσης και αντίδρασης, έφτασε η κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη, τους συνοριοφύλακες του ακριτικού μας νησιού, αποκόβοντάς τους από την ηπειρωτική χώρα και αφήνοντάς τους απομονωμένους.
Αυτό το γεγονός έρχεται να προστεθεί σε πολλά παρόμοια άλλα που δείχνουν ότι οι κυβερνήσεις, ανεξαιρέτως της Ελλάδος, συνεχόμενα και διαχρονικά απαξιώνουν και υποβαθμίζουν με αυξανόμενη γεωμετρική πρόοδο, ολόκληρη την Ελληνική Επικράτεια και κυρίως την νησιωτική Ελλάδα, λες και ότι Ελλάδα είναι μόνο το κράτος των Αθηνών.
Νησιά με τεράστια γεωπολιτική δυναμική και οικονομικές προοπτικές, αφήνονται σε άθλια κατάσταση, χωρίς κανένα έλεος. Νησιά με ανύπαρκτες υποδομές, με ανύπαρκτα σχολεία, με ανύπαρκτα νοσοκομεία, με ανεργία, χωρίς καμία ασφάλεια, στερούμενα κάθε δυνατότητας να αναπτυχθούν και να προοδεύσουν.
Παράλληλα χωλαίνει και η επιλογή διαβίωσης στα περισσότερα νησιά μας, με αποτέλεσμα να έχουν πολύ χαμηλό πληθυσμό, γεγονός που απαξιώνει ακόμη περισσότερο την Ελληνική νησιωτική ζωή.
Την ευθύνη γι’ αυτή την απαράδεκτη κατάσταση την έχει η κυβέρνηση και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής πολιτικής, το οποίο είναι χωμένο σε χιλιάδες σκάνδαλα, με αναλήψεις δρομολογίων σε άγονες γραμμές, τα οποία επιδοτούνται. Χιλιάδες σκάνδαλα στους ελέγχους ασφαλείας για τις άδειες των πλοίων, ακόμα και προσωρινές, κάτω από πελατειακές σχέσεις. Με δρομολόγια τα οποία αποτελούν μονοπώλια των ημετέρων και πολλά άλλα.
Σε αυτή τη τραγική πραγματικότητα, της απαξίωσης και της καταστροφής του παραγωγικού ιστού της χώρα μας, από το κομματικό κατεστημένο, μόνο προοπτικές επιδείνωσης υπάρχουν.
Υπάρχει όμως ο μονόδρομος της διοίκησης της χώρας από τον πολιτικό φορέα του Έθνους των Ελλήνων, την Ελλήνων Συνέλευσις.
Τα αξιακά πρωτόκολλα της Ελλήνων Συνέλευσις, θα εξασφαλίσουν την χρηστή δημόσια διοίκηση, που πάνω από όλα θα αφουγκράζεται και θα εξυπηρετεί όλες τις ανάγκες των πολιτών. Διαθέτει τα παντοιοτρόπως πιστοποιημένα τεράστια οικονομικά εργαλεία του προέδρου της Αρτέμη Σώρρα, έχει καταθέσει τις προγραμματικές της δηλώσεις στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου, γεγονός που αποτελεί έναν αυστηρό δεσμευτικό παράγοντα για να τις εκτελέσει όλες, στην ακρίβεια.
Από τις προγραμματικές αυτές δηλώσεις θα επισημάνουμε μερικές από αυτές που αφορούν το θέμα μας.
Κάθε κωμόπολη, πόλη, χωριό, νησί, ανάλογα στο μέρος που βρίσκεται, θα έχει τις ανάλογες υποδομές για την διασύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα.
Επειδή το DNA των Ελλήνων είναι συνδεδεμένο με τις θάλασσες και τους ωκεανούς του πλανήτη μας, είναι γεγονός ότι Έλληνες έχουν διαμορφώσει πλανητικά την κυρίαρχη θέση της ναυτιλία μας, η οποία θα ενισχυθεί περαιτέρω.
Η Ελλήνων Συνέλευσις έχει προγραμματίσει, ώστε η ενέργεια που απαιτείται για την κίνηση των πλοίων, να αντικατασταθεί με εναλλακτικές μορφές ενέργειας με στόχο την ελεύθερη ενέργεια.
Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθεί, αφενός στην αεροπορική διασύνδεση, που θα καλύπτει όλες τις περιοχές της Ελλάδος, ηπειρωτική και νησιωτική χώρα, αφετέρου όλα τα νησιά μας, θα είναι συνδεδεμένα με υπερσύγχρονα πλοία ακτοπλοΐας του τύπου Ρο- Ρο, (Roll on – Roll off), αλλά και με χρήση υδροπλάνων, όπου είναι αναγκαίο, μεταξύ τους και με την ηπειρωτική Ελλάδα.
Τα πλοία Ρο – Ρο, είναι καλαίσθητα και κατάλληλα για όλες τις ελληνικές θάλασσες, με ιδανικές δυνατότητες μεταφοράς ανθρώπων και οχημάτων (αυτοκίνητα, φορτηγά, ρυμουλκούμενα και βαγόνια), σε τάχιστες διαδρομές, παρέχοντας ασφάλεια, χρηστικότητα και άνεση, ενώ ακόμη διαθέτουν και δικά τους ελικοδρόμια.
Κάθε νησί θα έχει δικό του πλοίο μεταφοράς και την δική του επικοινωνία με τα άλλα νησιά, αλλά ακόμη και με γειτονικές χώρες.
Είναι δίκαιο και αναγκαίο να συνδεθούν όλα τα νησιά με τακτικές και συνεχόμενες γραμμές με την ενδοχώρα, σε ένα λειτουργικό κύκλωμα, όπως είναι το νευρικό κύκλωμα του ανθρώπινου οργανισμού.
Η χώρα μας βρίσκεται στο γεωστρατηγικό σημείο που βλέπει και ενώνει τρεις ηπείρους, την Ευρώπη, την Ασία και την Αφρική.
Με την Ελλήνων Συνέλευσις η χώρα μας μπορεί να γίνει η έδρα της Παγκόσμιας εμπορικής ναυτιλίας, όπου τα πλοία που θα φέρουν Ελληνική σημαία δεν θα πληρώνουν κανένα φόρο και βέβαια όποιο πλοίο θα είναι αφορολόγητο, ο εφοπλιστής του θα έχει την υποχρέωση το προσωπικό και το κυρίαρχο πλήρωμά του να είναι Έλληνες!
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ