Επιλεκτικός τουρισμός στην Ελλάδα από τον Ε.Ο.Τ.

του Νίκου Στρέπκου

Διαμαρτυρία στο τουριστικό προσκήνιο των σωματείων τουρισμού στο νομό Ιωαννίνων για το τουριστικό πλάνο προβολής της χώρας μας από το οποίο απουσιάζει ο νομός Ιωαννίνων. Επίσης η αεροπορική σύνδεση του νομού Ιωαννίνων με απευθείας πτήσεις από ευρωπαϊκές χώρες δεν μπήκε στο πλάνο του Ε.Ο.Τ κάτι που είχε υποσχεθεί ο γενικός γραμματέας του Ε.Ο.Τ. Δημήτριος Φραγκάκης.

Τουρισμός, «η βαριά βιομηχανία» της χώρας είναι μία έκφραση που ακούγεται συχνά τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα από ΜΜΕ, τουριστικά γραφεία αλλά και τουριστικούς φορείς.

Πρέπει να αναφερθεί πως η Ελλάδα ως τουριστικός προορισμός πρέπει να έχει τη δική της μοναδική ταυτότητα αλλά και υψηλές παροχές υπηρεσιών που θα «λούζουν» τον τουρίστα όλο το χρόνο. Για το διάστημα αυτό έγιναν συνεχώς αναφορές από υπουργούς τουρισμού, γραμματείς και ιθύνοντες του τουρισμού αλλά μέχρι εκεί. Στην πράξη δεν υλοποιήθηκε ποτέ ένα 12μηνο πλάνο αλλά έμεινε μόνο στα λόγια βρίσκοντας εφαρμογή γνωστό λεκτικό του λαού «να χαμε να λέγαμε».

Από 600.000 Ευρώ έως 1.600.000 το χρόνο οι καμπάνιες διαφήμισης αλλά και συνδιαφημίσεις της Ελλάδας που εκτελέστηκαν με πολλές εταιρείες του εξωτερικού, όχι ελληνικών συμφερόντων, τα τελευταία δύο χρόνια.

Προβολή βέβαια του ελληνικού 12μηνου τουρισμού σημαίνει αυτόματα ανάδειξη της ελληνικής ταυτότητας με την προώθηση όλων των αρχαιοτήτων σε όλη την ελληνική επικράτεια και αυτό πρέπει να γίνει προτεραιότητα όλων των διαφημιστικών βίντεο που εμφανίζονται παγκοσμίως ώστε κάθε γωνία της Ελλάδος να προωθεί τα δικά της πνευματικά δημιουργήματα. 

Οι τουριστικοί φορείς Ιωαννίνων έχουν όλο το δίκαιο με το μέρος τους που διαμαρτύρονται για την μη αναφορά του Νομού τους και προώθησής του από τη διαφημιστική καμπάνια  του Ε.Ο.Τ.

Εκτελείται μία διαφημιστική προβολή της Ελλάδας η οποία παράγει άδικο και τουριστική απαξίωση για πολλούς νομούς διότι προωθεί μόνο τον καλοκαιρινό τουρισμό και όχι τον χειμερινό.

Αυτό το άδικο πρέπει να σταματήσει και να εμφανιστεί μία τουριστική στρατηγική η οποία θα προβάλλει όλη την ελληνική επικράτεια για 12μηνο τουρισμό. 

Ο Τουρισμός επανδρωμένος με στόλο που γνωρίζουν από υψηλές συλλογικές παροχές υπηρεσιών και με την κατάλληλη τουριστική οργάνωση θα φέρει τη χώρα μας στη πρώτη γραμμή αναγνωρισιμότητας παγκοσμίως. 

Αναγκαίο πλέον είναι να εμφανιστεί η πολιτεία που με την τουριστική στρατηγική της θα αγκαλιάζει κάθε γωνία της Ελλάδας. Θα προβάλλει, θα υποστηρίζει, θα διορθώνει και θα σφυγμομετρεί τα αποτελέσματα ώστε να υπάρχει ανέλιξη συνεχόμενα όλο το έτος.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *