Επικοινωνιακό παιχνίδι του πρωθυπουργού η επίσκεψη σε super-market

Της Μαρίας Βουλγαράκου

Το Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2023, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας επισκέφθηκαν σούπερ μάρκετ για να επιδείξουν στους Έλληνες πολίτες τη “μόνιμη” μείωση ορισμένων προϊόντων κατά 5% για το επόμενο εξάμηνο. Αν το αποτυπώσουμε αναλογικά, στο 1 ευρώ η μείωση είναι 5 λεπτά και στα 100 είναι 5 ευρώ. Δηλαδή τίποτα, διότι εύλογα μπορεί ο καθένας μας να αναρωτηθεί πώς και πόσο βοηθάει το συγκεκριμένο μέτρο με τα «ταλιράκια» τα ήδη εξαιρετικά πιεσμένα νοικοκυριά, από τη στιγμή που τα εισοδήματα των Ελλήνων είναι μετρημένα κουκιά.

Όπως αντιλαμβανόμαστε και βιώνουμε όλοι, η ακρίβεια έχει χτυπήσει κόκκινο, οι αυξήσεις στα βασικά αγαθά είναι συνεχής, και το οικονομικό αδιέξοδο διογκώνεται. Σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ), ο γενικός δείκτης τιμών καταναλωτή (ΔΤΚ) είχε τον φετινό Οκτώβριο μια αύξηση της τάξεως του 3,4% σε σχέση με πέρυσι. Και αυτό συνέβη λόγω των ανοδικών μεταβολών σε ορισμένες ομάδες αγαθών και υπηρεσιών -ενδεικτικά, στην ομάδα «Διατροφή και μη αλκοολούχα ποτά» έφτασε στο 9,9%.

Παρόλα αυτά, για ακόμα μία φορά ο πρωθυπουργός της Ελλάδας, υπό την καθοδήγηση του επικοινωνιακού του επιτελείου, προσπαθεί μέσω των κοινωνικών δικτύων (και φυσικά των ΜΜΕ) να παρουσιάσει την κίνηση αυτή ως «Άξιο Κατόρθωμα» της κυβέρνησης και να μας πείσει ότι αφουγκράζεται τις δυσκολίες και ότι θα βρίσκεται πάντα στο πλευρό του Έλληνα πολίτη. Προφανώς, όμως, ο μόνος του στόχος είναι η αυτοπροβολή και η «διαφήμιση» χωρίς καμία ουσία, συνεχίζοντας έτσι τη γραμμή που χάραξε από την πρώτη τετραετία να παραμένει απών στα καθημερινά προβλήματα των πολιτών.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *