Αυστηρότερος ο νέος ΚΟΚ σε δρόμους «καρμανιόλες»

Του Ερμή Παπαχριστοφόρου

Το πρασινο φως έδωσε ο υπουργός Υποδομών και μεταφορών Χρήστος Σταϊκουρας για την τροποποίηση του ΚΟΚ ύστερα από ομιλία του στο βήμα της βουλής.

Αναμενόμενο ήταν για κάποιους εφόσον το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφαλείας 2021-2030 είχε προβλέψει μείωση κατά 50% των τροχαίων ατυχημάτων έως το τέλος της δεκαετίας.

Συγκεκριμένα λοιπόν θα υπάρξει αποενοχοποίηση του οχήματος και οι ποινές θα καταβάλλονται αυστηρά και μόνον στον οδηγό, ξεχάστε δηλαδή την αφαίρεση άδειας κυκλοφορίας και πινακίδας όπως ξέρατε έως και σήμερα.

Συμπερασματικά λοιπόν με τις παραπάνω τροποποιήσεις, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών καταβάλλοντας στους οδηγούς σκληρά πρόστιμα, υπόσχεται ένα ασφαλέστερο οδικό δίκτυο.

Γνωριζοντας και παρατηρώντας πως τα οδοστρώματα σχεδόν σε όλη την ελληνική επικράτεια, όχι μόνο είναι ικανά να βλάψουν τα οχήματα των πολιτών, αλλά και να θέσουν σε κίνδυνο την ίδια τους την ζωή.

Ακόμα βλέπουμε πως ενώ ο Έλληνας πολίτης είναι τυπικός ως προς την οικονομική τακτοποίηση των τελών κυκλοφορίας, τελικά η ανταποδοτικότητα αυτών των γιγαντιαίων φόρων, για την συντήρηση του οδικού δικτύου, εν τέλη να «μπαίνει στο συρταρι».

Επίσης, η οικονομική δυσχέρεια της εποχής μας, όπου είναι αποτέλεσμα των δυσβάσταχτων φόρων και των υπερκοστολογημένων προϊόντων, δεν βοηθάει τον πολίτη να αποκτήσει ένα πιο σύγχρονο αυτοκίνητο παρέχοντας του μεγαλύτερη ασφάλεια στην οδήγηση.

Με άλλα λόγια, προτεραιότητα της διοίκησης θα έπρεπε να είναι η δημιουργία νέων οδοστρωμάτων, τα οποία θα παρέχουν ασφάλεια στον οδηγό αλλά και στο όχημα του. Όπως επίσης μέλημα της διοίκησης είναι η εξασφάλιση απόκτησης καινούργιων οχημάτων προς τους πολίτες, αφού ένα μεγάλο ποσοστό Ελλήνων κυκλοφορεί με οχηματα εικοσαετίας αν όχι τριανταετιας, τα οποία πέρα από επικίνδυνα που ειναι απελευθερώνουν και περισσότερους ρύπους προς το περιβάλλον.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *