Υδρογόνο: Το μέλλον στην ενέργεια

Του Χαράλαμπου Χαριτόπουλου

Eυρωπαϊκές κυβερνήσεις και συγκεκριμένα η Ιταλία, Πολωνία, Αυστρία, Βουλγαρία, Τσεχία, Ρουμανία και η Σλοβενία, ζητούν άμεση επανεξέταση των αυστηρότερων κανονισμών εκπομπών ρύπων των οχημάτων και καθυστέρηση στην εφαρμογή των προτύπων εκπομπών CO2, που έχει οριστεί να μειωθεί σταδιακά έως το 2030 στο μηδέν, γεγονός που σημαίνει την απαγόρευση λειτουργίας όλων των βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων κινητήρων.

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, θεωρούν την περιβαλλοντική πολιτική για το κλίμα, ως μια απειλή για την ύπαρξη της βιομηχανίας τους.

Σήμερα σε παγκόσμια κλίμακα, όλες οι μεταφορές προϊόντων, όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς, όλα τα Ι.Χ των πολιτών (πλην ελαχίστων ηλεκτρικών), χρησιμοποιούν για τις μετακινήσεις τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Τους ίδιους κινητήρες χρησιμοποιούν και τα βαρέα μηχανήματα για έργα και κατασκευές.

Τι σημαίνει αυτό; Θα πρέπει να σταματήσει το κατασκευαστικό και οι μεταφορές σε όλο τον πλανήτη;  Γιατί κάποιοι θέλουν με το λεκτικό τους να μας πείσουν ότι δήθεν νοιάζονται και ενεργούν για ένα καλύτερο και πράσινο πλανήτη; 

Διαλαλούν ότι λόγω της εκπομπής του διοξειδίου του άνθρακα από την καύση πετρελαίου ή βενζίνης επηρεάζεται το κλίμα και η θερμοκρασία του πλανήτη μας. 

Σε αυτό το αφήγημα πολλοί επιστήμονες είναι κάθετα αντίθετοι και το τεκμηριώνουν, όπως για παράδειγμα ο καθηγητής Κος Φώσκολος.

Εδώ και μερικά χρόνια διαφημίζονται τα ηλεκτροκινούμενα αυτοκίνητα με μηδενικούς ρύπους που λειτουργούν με ηλεκτρική ενέργεια η οποία αποθηκεύεται σε μπαταρίες οι οποίες περιέχουν μεταξύ άλλων και το ραδιενεργό κοβάλτιο, μαγγάνιο και λίθιο που για την εξόρυξή τους συντελείται τεράστια καταστροφή στο περιβάλλον!

Σε πολλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα η μπαταρία τους είναι “απλωμένη” σε όλο το πάτωμα που σημαίνει ότι οι επιβάτες “κάθονται” πάνω στο ραδιενεργό κοβάλτιο. Πόσο ασφαλές είναι αυτό; 

Όλοι γνωρίζουμε πως όλες οι μπαταρίες μετά από κάποια χρήση πρέπει να αντικατασταθούν. Εκτός από το χρηματικό κόστος της αντικατάστασής τους  υπάρχει και το πρόβλημα της ανακύκλωσής τους. Πόση άραγε θα είναι η επιβάρυνση στο περιβάλλον μας ; 

Βλέπουμε μία συνεχή προσπάθεια αποπροσανατολισμού του πολίτη, ο οποίος δεν γνωρίζει τις δυνατότητες που υπάρχουν για την παραγωγή ενέργειας. 

Για παράδειγμα η παραγωγή ενέργειας με υδρογόνο είναι ο πλέον φιλικός τρόπος για το περιβάλλον με μηδενικό επιβαρυντικό αποτύπωμα.  

Αξίζει να σημειωθεί ότι στις προγραμματικές δηλώσεις του πολιτικού φορέα της Ελλήνων Συνέλευσις, στο κεφάλαιο    7.0. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ – ΕΝΕΡΓΕΙΑ 7.8. αναφέρεται: “Μία από αυτές τις τεχνολογίες, που θα εφαρμοστούν, είναι παραγωγή υδρογόνου μέσω ηλεκτρολυτικής διαδικασίας με χρησιμοποιούμενη ενέργεια για ηλεκτρόλυση, την ηλιακή”.

Προσπάθειες και αποτελέσματα με την χρήση υδρογόνου ως καύσιμο μπορούμε να δούμε σε ένα σχετικό βίντεο

Υπάρχει πιό καθαρό αποτύπωμα στο περιβάλλον από το νερό; 

Μεγάλη αυτονομία και οικονομικά! 

Γιατί δεν προάγουν άμεσα την παραγωγή υδρογόνου;              

Ας ξεκινήσουμε από σήμερα προς αυτή την κατεύθυνση!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *