Του Πέτρου Ιακώβου
Την Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2025, στις 12:00 στην Πλατεία Συντάγματος, έξω από το κτίριο της Ελληνικής Βουλής, στην Αθήνα, μετά από κάλεσμα στήριξης του Συλλόγου Πληγέντων Δυστυχήματος Τεμπών, παρευρέθηκαν πάνω από 150 χιλιάδες άνθρωποι, οι οποίοι διαμαρτυρήθηκαν κατά της κυβέρνησης φωνάζοντας συνεχώς και ρυθμικά την λέξη «δολοφόνοι».
Την ίδια στιγμή το ίδιο συνέβαινε και σε κάθε πόλη της Ελλάδος, όπου έγιναν επίσης πολυπληθείς συγκεντρώσεις.
Υπάρχουν πληροφορίες ότι εντός των ημερών, θα απορριφθεί το σενάριο σύμφωνα με το οποίο, η τεράστια πύρινη σφαίρα (πυρόσφαιρα) που έκαψε πολλά από τα 57 θύματα του δυστυχήματος των Τεμπών, δημιουργήθηκε από τα λάδια σιλικόνης της μηχανής του επιβατικού τρένου.
Ο λόγος της πιθανής απόρριψης αυτού του σεναρίου στηρίζεται στο γεγονός ότι τα σιλικονούχα αυτά λάδια δεν είναι ιδιαίτερα εύφλεκτες χημικές ενώσεις στο βαθμό που να μπορούν να δημιουργήσουν την πύρινη σφαίρα, η οποία έχει καταγραφεί σε βίντεο, τρία λεπτά μετά τον εκτροχιασμό των βαγονιών των δύο τρένων (του επιβατικού συρμού Intercity 62 που μετέφερε περισσότερους από 350 επιβάτες και της εμπορικής αμαξοστοιχίας 63503 που πιθανώς μετέφερε τις εύφλεκτες χημικές οργανικές ενώσεις), στα Τέμπη στις 28 Φεβρουαρίου 2023.
Αντίθετα ολοένα και πιο πιθανό γίνεται το σενάριο σύμφωνα με το οποίο, η μεγάλη έκρηξη που δημιούργησε την πυρόσφαιρα που έκαψε τους ανθρώπους στα Τέμπη, οφείλεται σε οργανικές χημικές ενώσεις που είναι εξαιρετικά εύφλεκτες και πτητικές, όπως τα ξυλουόλια (ξυλένια), το τουλουόλιο, το βενζόλιο, κ.α. οι οποίες ανιχνευτήκαν στον τόπο του δυστυχήματος.
Οι εύφλεκτες αυτές χημικές ενώσεις σε μεγάλες ποσότητες, δικαιολογούν το τεράστιο μέγεθος της πυρόσφαιρας που σχηματίστηκε και η οποία έχει καταγραφεί σε βίντεο.
Πρέπει επίσης να σημειώσουμε ότι οι χημικές αυτές οργανικές ενώσεις χαρακτηρίζονται από την Ελληνική νομοθεσία ως επικίνδυνα εμπορεύματα και κατά συνέπεια θεωρούνται παράνομα υλικά, όταν μεταφέρονται σε εμπορικές αμαξοστοιχίες.
Ως ενδεικτικό παράδειγμα που επιβεβαιώνει την άποψη αυτή, αναφέρουμε ότι τα ξυλένια (xilenes) χαρακτηρίζονται ως επικίνδυνα εμπορεύματα, στην σελίδα 17958, του Κεφαλαίου 3.2, Πίνακας Β, της υπουργικής Απόφασης Γ1/20655/2897, (ΦΕΚ Β’ Αρ. Φύλλου 1495/16 Ιουλίου 2015).
Υπάρχει επίσης και η επικαιροποιημένη τεχνική έκθεσή ειδικού πραγματογνώμονα σε θέματα πυρκαγιών, όπως και επιστημόνων συνεργατών του, που τεκμηριώνει με αποδεικτική διεργασία, ότι η πυρόσφαιρα δημιουργήθηκε από τις οργανικές χημικές ενώσεις που αναφέραμε πιο πάνω και τις οποίες μετέφερε παράνομα η εμπορική αμαξοστοιχία. Την τεχνική αυτή έκθεση και τα συμπεράσματά της, (τα οποία αναφέρονται στις σελίδες 65 εως 75 της έκθεσης), μπορούμε να την διαβάσουμε εδώ.
Και ενώ οι τρεις λέξεις «δεν έχω οξυγόνο», που ακούστηκαν στο συγκλονιστικό ηχητικό ντοκουμέντο και βγήκαν από το στόμα της νεαρής γυναίκας που ασφυκτιούσε μέσα στο πεσμένο βαγόνι της αμαξοστοιχίας, λίγο πριν την δημιουργία της πυρόσφαιρας, συγκλόνισαν το πανελλήνιο, είναι εξοργιστικό να ακούμε τις απαράδεκτες δηλώσεις του κυβερνητικού υπουργού Υγείας, Σπυρίδωνα Άδωνι Γεωργιάδη.
Μιλώντας σε ηχητικό απευθυνόμενος σε ακροατές πρωινής ραδιοφωνικής εκπομπής στις 4 Μαρτίου 2024, προσπάθησε να προκαταλάβει το αποτέλεσμα των ερευνών λέγοντας ότι εάν υποτεθεί ότι το φοβερό αυτό δυστύχημα προκλήθηκε λόγω της έκρηξης ενός τρένου, που μετέφερε παράνομο υλικό, αυτό είναι καλό για την κυβέρνηση, διότι θα σήμαινε ότι δεν φταίει πια ούτε ο τότε υπουργός Υποδομών και Μεταφορών της κυβέρνησης, Κωνσταντίνος Αχιλλέα Καραμανλής, ούτε η σύμβαση 717, ούτε τίποτα από όλα αυτά, διότι το δυστύχημα προεκλήθη από έναν λαθρέμπορο!
Στην συνέχεια έκανε λόγο ότι δεν υπήρξε μπάζωμα των αποδεικτικών στοιχείων στο χώρο του δυστυχήματος, καθώς το χαλίκι και γαρμπίλι είχε ριχτεί για λόγους ευστάθειας των γερανών που υπήρχαν εκεί, για να σηκώσουν τα βαγόνια που είχαν τα θύματα μέσα.
Ας τον ακούσουμε τον κ. Γεωργιάδη στο ηχητικό απόσπασμα που ακολουθεί.
Μα κ. Γεωργιάδη πώς μπορεί να θεωρηθεί καλό για την κυβέρνηση ο άδικος θάνατος τουλάχιστον 57 συμπολιτών μας που ασφυκτιούσαν από την έλλειψη οξυγόνου και τελικά κάηκαν ζωντανοί, με τα σώματά τους να διαμελίζονται, από την ισχυρή έκρηξη που προκάλεσε το παράνομο φορτίο που μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία και τον τραυματισμό τουλάχιστον 85 ανθρώπων, αφήνοντας ολόκληρη την χώρα μας με ένα τεράστιο γιατί εμβρόντητη;
Πώς μπορείτε να θεωρείτε ότι δεν φταίει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών της κυβέρνησής σας, όταν ο ίδιος παραιτήθηκε λίγες μέρες μετά την καταστροφή, ζητώντας συγνώμη;
Πώς μπορείτε να θεωρείτε ότι δεν φταίει η σύμβαση 717/26 Σεπτεμβρίου 2014 της ΕΡΓΟΣΕ, η οποία ακόμη δεν έχει ανατάξει και αναβαθμίσει το σύστημα σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης και αντικατάστασης 70 αλλαγών τροχιάς, σε εντοπισμένα τμήματα στο σιδηροδρομικό άξονα Αθηνών – Θεσσαλονίκης – Προμαχώνα, ως όφειλε να πράξει;
Είναι εξοργιστικό το γεγονός ότι ακόμη δεν υπάρχει έλεγχος σχετικά με το τι κινείται πάνω στις ράγες του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας μας, όταν μάλιστα υπάρχει μόνο μια γραμμή που την καθιστά εξαιρετικά επικίνδυνη σε ατυχήματα.
Δεν θα πρέπει επίσης να ξεχάσουμε ότι το 100% των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train), πέρασε στα χέρια της ιταλικής εταιρείας με την επωνυμία «Ιταλικοί Κρατικοί Σιδηρόδρομοι – Ferrovie dello Stato Italiane», τον Σεπτέμβριο του 2017 μόλις για 45 εκατομμύρια ευρώ επιφέροντας τεράστια ζημιά στο Ελληνικό δημόσιο, η οποία περιγράφεται λεπτομερώς στο παρακάτω βίντεο.
Τελικά η χώρα μας είναι χωρίς τις απαραίτητες υποδομές και χωρίς τον απαραίτητο αριθμό σιδηροδρομικών γραμμών και τρένων και δεν βρίσκεται σε θέση να μπορεί να εξυπηρετήσει τις συγκοινωνίες της.
Βλέπουμε ότι ενώ όλος ο πλανήτης έχει προχωρήσει στις συγκοινωνίες των τρένων, ουσιαστικά η Ελλάδα έχει μείνει πολύ πίσω καθώς διαθέτει μόνο μία γραμμή που συνδέει τις μεγαλουπόλεις Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Την αποκλειστική ευθύνη γι’ αυτή την κατάντια την έχει το κομματικό καθεστώς, το οποίο έχει διοικούντες που στερούνται, όχι μόνο πολιτικής βούλησης, αλλά και ανθρώπινης ουσίας στο βαθμό που κάνουν τους Έλληνες πολίτες να αναρωτιούνται εάν πρόκειται για ανθρώπους.
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών της, θα έπρεπε ολόκληρη η Ελλάδα να είναι γεμάτη με αμαξοστοιχίες υψηλών ταχυτήτων και προδιαγραφών που να μπορούν να κινούνται πάνω σε απόλυτα ασφαλείς σιδηροδρομικές γραμμές σε κάθε περιοχή της ηπειρωτικής επικράτειας, αλλά και των μεγάλων νησιών της.
Αυτό το τεράστιο έργο είναι προγραμματισμένο από την Ελλήνων Συνέλευσις, η οποία είναι ήδη έτοιμη να το πραγματοποιήσει καθώς το έχει μελετήσει σε βάθος και διαθέτει τα απαραίτητα χρήματα για να το πραγματοποιήσει. Επαφίεται φυσικά στους Έλληνες πολίτες με την θέλησή τους να το αποφασίσουν για να εκτελεστεί.
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ