Του Δήμου Δημαρέση
Με αφορμή το πρόσφατο περιστατικό με την 22χρονη Ουκρανή influencer Μαρία Κοβαλτσούκ, που βρέθηκε κακοποιημένη στο Ντουμπάι, εμφανίστηκε στα φώτα της δημοσιότητας μία άγνωστη στο ευρύ κοινό σκοτεινή και συνάμα σκληρή πραγματικότητα.
Πρόκειται για τα λεγόμενα «porta potty parties» όπου μοντέλα και influencers δέχονται έναντι αδράς αμοιβής ταπεινωτικές και βίαιες καταστάσεις όπου συχνά υποβάλλονται σε ακραία βασανιστήρια και θάνατο. Βαθύπλουτοι και ισχυροί παράγοντες κακοποιούν γυναίκες με τον χειρότερο τρόπο. Μπορεί το Ντουμπάι να φέρει το περιτύλιγμα της λάμψης και πολυτέλειας, όμως πίσω από αυτό κρύβονται φρικτά περιστατικά.
Αρκετός κόσμος θαυμάζει την ραγδαία και ταχεία οικονομική ανάπτυξη στο Ντουμπάι που αποτελεί το ένα από τα επτά εμιράτα που αποτελούν τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα στα οποία ισχύει ο Ισλαμικός νόμος, η σαρία. Η σαρία προβλέπει λιθοβολισμό και μαστίγωμα ως τιμωρία.
Την μέχρι πρότινος άγνωστη πλευρά του Ντουμπάι αποκάλυψαν πολλοί εργαζόμενοι, γυναίκες και άντρες που βρέθηκαν εκεί για εργασία με υψηλές αποδοχές και θέσεις. Όμως κυρίως οι γυναίκες ήρθαν αντιμέτωπες με ταπεινωτικές, επιβλαβείς και προσβλητικές καταστάσεις όπου αναγκάστηκαν να αποχωρήσουν αφήνοντας πίσω όλες τις καλές παροχές.
Στο πέρασμα των αιώνων, η γυναίκα προσβάλλεται ασταμάτητα από τα δόγματα.
Στην εβραϊκή πίστη, η γυναίκα καλείται να βυθιστεί σε ένα μικρό άνοιγμα με νερό που ονομάζεται «μικβέ», 3 φορές ώστε να καθαρίσει μετά την μηνιαία έμμηνο ρύση.
Το 1545 στην σύνοδο του Τρέντο η καθολική εκκλησία αποδέχθηκε πως οι γυναίκες έχουν ψυχή. Οι γυναίκες μέσα στον χριστιανισμό και στο ισλάμ είναι κατώτερες του νόμου και υπόκεινται σε μόνιμη τιμωρία για το προπατορικό αμάρτημα.
Δεν εισέρχονται στο «άγιο βήμα» των εκκλησιών, δεν ντύνονται με ιερά άμφια, δεν αγγίζουν ιερά αντικείμενα και δεν κοινωνούν όταν αιμορραγούν. Επίσης υποχρεώνονται να καλύπτουν τα κεφάλια τους με μαντήλες δηλώνοντας με αυτό τον τρόπο την υποταγή στους άντρες τους γιατί δεν αναγνωρίζονται ως αυθύπαρκτες οντότητες.
Το σωστό σύμφωνα με τον απόστολο Παύλο είναι να μην αγγίξει ποτέ του γυναίκα όμως συμβιβάζεται με την ελάχιστη λύση της μονογαμίας ώστε να αποφευχθεί η πορνεία. Συμβουλεύει τις χήρες να παραμείνουν άγαμες όμως προς αποτροπή της ερωτικής επιθυμίας προτρέπει και σε αυτές τον γάμο.
Ο ΙΖ κανόνας της τοπικής συνόδου της Γάγγρας (340) που ισχύει σήμερα απαγορεύει στις γυναίκες να κουρεύουν τα μαλλιά τους. Λίγα χρόνια αργότερα ο αυτοκράτορας Θεοδόσιος διέταξε με νόμο να εκδιώκονται από τις εκκλησίες όσες γυναίκες έχουν κοντά μαλλιά και όσοι ιερείς τις δεχθούν να καθαιρούνται.
Οι πατέρες της εκκλησίας όπως ο Κλήμης ο Αλεξανδρεύς γράφει στο βιβλίο του πως αν λάβουμε υπόψη την φύση της γυναίκας, αυτή θα πρέπει να ντρέπεται. Ο μέγας Αθανάσιος υποστηρίζει πως με τις γυναίκες δεν είναι ασφαλές να συναποφαζίζουμε από κοινού. Ο μέγας Βασίλειος περιγράφοντας τις σχέσεις των 2 φύλων εντός της ορθόδοξης οικογενείας υποστηρίζει πως η γυναίκα δεν έχει την δυνατότητα να αφήνει τον άντρα της , αλλά αν την δέρνει πρέπει να το υπομένει, ενώ αν ξοδεύει την προίκα της και πορνεύει με άλλες γυναίκες πρέπει να το δέχεται.
Ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος εκφέρει απίστευτο μίσος κατά των γυναικών χαρακτηρίζοντάς την «σκουλίκι που σέρνεται», «κόρη του ψεύδους», «σκεύος ακαθαρσιών», «εχθρό της ειρήνης».
Ο κατάλογος των δογματικών ύβρεων και προσβολών απέναντι στον θήλυ άνθρωπο, την γυναίκα, που δίνει ζωή είναι τεράστιος.
Η πολιτική της Ελλήνων Συνέλευσις για την γυναίκα, την θήλυ άνθρωπο, ορίζει πως όλες θα χαίρουν τον σεβασμό που πρέπει καθώς είναι οι μητέρες κάθε ανθρώπου μέσα στην πολιτεία που θα δομηθεί με επίκεντρο τον άνθρωπο.
Με διακυβέρνηση της Ελλήνων Συνέλευσις η γυναίκα βρίσκει ξανά την χαμένη της θέση όπως πρέπει διαφορετικά η διαχωριστικότητα στο ανθρώπινο γένος θα είναι μόνιμη. Η γυναίκα λοιδορήθηκε, δολοφονήθηκε από τα δόγματα και τα κόμματα ως και σήμερα.
Η Ελλήνων Συνέλευσις την αναγνωρίζει ως την ίδια μας την μητέρα, την γιαγιά , την αδερφή μας, την κόρη μας αλλά και την μήτρα που μας φέρνει στην ζωή. Μας γεννά συνεχώς στις ενσαρκώσεις του βίου μας και στο πρόσωπο της θήλυς πρέπει να βλέπουμε τον ίδιο μας τον εαυτό.
Οποιαδήποτε βλάβη, παρέμβαση, αδικία συμβεί σε θήλυ ισοδυναμεί με γενοκτονία των ανθρώπων.
Η Ελλήνων Πολιτεία που θα δομηθεί με διακυβέρνηση της Ελλήνων Συνέλευσις, θα αντιμετωπίσει την γυναίκα αναγνωρίζοντας τον τεράστιο ρόλο της , ως αυτοδύναμη, αυτόνομη, ανεξάρτητη στην κοινωνία. Φορολογικά θα είναι αυτόνομη υποβάλλοντας προσωπική φορολογική δήλωση και όχι οικογενειακή.
Οτιδήποτε αποκτάται εντός του έγγαμου βίου θα διαμοιράζεται σύμφωνα με την νομοθεσία εξ αρχής. Όσες μητέρες ανατρέφουν παιδιά θα καλύπτονται μισθολογικά πλήρως από την Πολιτεία, ενώ από την πρώτη ημέρα που καθίσταται έγκυος με Ελλάνιο Γόνο, η Πολιτεία θα αναλαμβάνει την εξ’ ολοκλήρου κάλυψη στα έξοδα εγκυμοσύνης, γέννησης και ανατροφής του.
Η Πολιτεία θα αποκαθιστά όλες τις μητέρες όταν θα εισέρχονται στην παραγωγική διαδικασία για όσα χρόνια έμειναν εκτός. Είναι υποχρέωση να ανατρέψουμε την γενοκτονία μετουσιώνοντάς την σε ευγονία. Η αποκατάσταση και εξασφάλιση των θηλέων μητέρων και των απογόνων μας είναι ιερό μας καθήκον.
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ