Μηδέν ρύποι στο περιβάλλον με υδρογόνο ως καύσιμο

Του Πέτρου Ιακώβου, Χημικού Μηχανικού

Την Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2024 η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, (γαλλιστί Association des Constructeurs Europeens d’ Automobiles – ACEA), η οποία αντιπροσωπεύει τους 15 μεγαλύτερους κατασκευαστές αυτοκινήτων, φορτηγών και λεωφορείων με έδρα την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ), κάλεσε τα κράτη μέλη της ΕΕ να επανεξετάσουν και να αναθεωρήσουν την περιβαλλοντική πολιτική για το κλίμα, ειδικά σε ότι αφορά τα πρότυπα εκπομπών ρύπων διοξειδίου του άνθρακα (CO2) των οχημάτων, διότι τα πρότυπα αυτά απειλούν σε σοβαρό βαθμό την ύπαρξη της αυτοκινητοβιομηχανίας. 

Ως αποτέλεσμα αυτής της έκκλησης της ACEA, εφτά (7) χώρες της ΕΕ (Ιταλία, Αυστρία, Τσεχία, Πολωνία, Ρουμανία, Σλοβακία, Βουλγαρία), δια των υπουργών των, παρουσίασαν κοινή πρόταση στο Ευρωκοινοβούλιο στις Βρυξέλλες, με την οποία ζητούν  να επισπευσθεί η προγραμματισμένη αναθεώρηση των προτύπων για τις εκπομπές CO2, πριν από την προθεσμία συμμόρφωσης στα τέλη του 2025, που έχει οριστεί από τους σχετικούς κανονισμούς της ΕΕ.

Υπό την πίεση του αφηγήματος περί κλιματικής αλλαγής που έστησαν κάποια ύποπτα κέντρα οικονομολόγων και διαφόρων περιβαλλοντικών οργανώσεων, έχουν θεσπιστεί παράλογοι νόμοι, που επιβάλλουν στους πολίτες φόρους και πρόστιμα που αντιστοιχούν σε τεράστια χρηματικά ποσά, τα οποία έχουν τελικά δυσμενή επίδραση στην ποιότητα της ζωής των ανθρώπων.

Έχει ενδιαφέρον να δούμε το παρακάτω βίντεο, στο οποίο ο καθηγητής του Πολυτεχνείου Κρήτης Αντώνης Φώσκολος είχε αναλύσει επιστημονικά το θέμα του διοξειδίου του άνθρακα.

Στα πλαίσια λοιπόν αυτής της κλιματικής αλλαγής, το όριο των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα, έχει οριστεί να μειωθεί σταδιακά στο μηδέν έως το 2030, γεγονός που στην πράξη ισοδυναμεί με απαγόρευση των βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων μοντέλων, δηλαδή των αυτοκινήτων που φέρουν μηχανές εσωτερικής καύσης. 

Η σχετική νομοθεσία αυτής της πράξης απορρέει από τον Κανονισμό (ΕΕ) 2019/631 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019, «σχετικά με τα πρότυπα επιδόσεων για τις εκπομπές  CO2 από τα καινούργια επιβατικά αυτοκίνητα και από τα καινούργια ελαφρά επαγγελματικά οχήματα και με την κατάργηση των κανονισμών (ΕΚ) αριθ. 443/2009 και (ΕΕ) αριθ. 510 2011», καθώς και των σχετικών τροποποιήσεών του, που έχουν ακολουθήσει κατά την περίοδο 2019 έως 2023.

Μετά την επιστημονική επιβεβαίωση του παραλογισμού περί κλιματικής αλλαγής, ας αναλογιστούμε και τα εξής δύο πολύ σημαντικά δεδομένα:

1.  Σχεδόν το 100% των μέσων μεταφοράς πολιτών και προϊόντων, (αυτοκίνητα, φορτηγά, πλοία, αεροπλάνα όλων των ειδών κ.α.), ανά τον πλανήτη, χρησιμοποιεί κινητήρες εσωτερικής καύσης πετρελαίου και προϊόντων της διύλισής του, (βενζίνη, κηροζίνη κ.α.). 

2. Όλες οι μηχανές που παράγουν ωφέλιμο έργο και όλα τα μηχανήματα κατασκευής, (ανυψωτικά, γερανοί, κ.α.), χρησιμοποιούν κινητήρες εσωτερικής καύσης πετρελαίου.

Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν, ότι δεν υπάρχει κάποιος σοβαρός λόγος για να μπει φρένο στην λειτουργία των μηχανών εσωτερικής καύσης, στην μεταφορά των ανθρώπων και των προϊόντων, καθώς και στις κατασκευές, κατοικιών, δρόμων κ.α., επειδή κάποιοι προετοιμάζουν το έδαφος για να πείσουν τους ανθρώπους ότι, οι αποφάσεις τους και η πολιτική τους βασίζεται πάνω στο ενδιαφέρον τους για την ευζωία μας.

Επίσης η δήθεν εναλλακτική λύση για την μείωση της ρύπανσης, με την χρήση ηλεκτροκινούμενων οχημάτων, (αυτοκίνητα, λεωφορεία κ.α.), όχι μόνο δεν μειώνει την ρύπανση, αλλά στην ουσία την αυξάνει, καθώς το ενεργειακό αποτύπωμα των οχημάτων αυτών είναι πολύ υψηλό και η χρήση τους δεν εξασφαλίζει ούτε καν την υποτυπώδη ασφάλεια.

Πώς είναι δυνατόν να μειωθεί η ρύπανση με την χρήση ηλεκτροκινούμενων οχημάτων, όταν για να λειτουργήσουν αυτά χρειάζονται ηλεκτρική ενέργεια για την φόρτιση των μπαταριών τους, την οποία σήμερα την παρέχουν εργοστάσια ηλεκτροπαραγωγής που λειτουργούν με ατομική ενέργεια, με καύση γαιανθράκων, φυσικού αερίου, αφού η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από τις χιλιάδες ανεμογεννήτριες και ηλεκτρικά πάνελ έχει αποδειχθεί δεν επαρκεί, χώρια που έχουν προκαλέσει τεράστια περιβαλλοντική αλλοίωση.      

Επίσης το πλήθος των μπαταριών που χρειάζονται για την λειτουργία των ηλεκτροκίνητων αυτών οχημάτων, απαιτεί την εξόρυξη τεράστιων ποσοτήτων μετάλλων όπως κοβάλτιο, μαγγάνιο και λίθιο, γεγονός που επιβαρύνει  ακόμη περισσότερο το περιβάλλον, θέτοντας σε κίνδυνο, εκτός όλων των άλλων και την υγεία μας.

Μια επιπλέον παράμετρος που είναι δίκαιο να λάβουμε υπόψη, ώστε να οδηγηθούμε σε ορθά συμπεράσματα είναι ότι στην φύση υπάρχουν πολλές μορφές ενέργειας, (κινητική, δυναμική, μηχανική, ηλεκτρική, φωτεινή, θερμική, χημική, ατομική, κ.α..), όμως ισχύει η αρχή διατήρησης της ενέργειας, σύμφωνα με την οποία «όλες οι μορφές της ενέργειας μπορούν να μετατραπούν η μία στην άλλη, όμως η ενέργεια στο σύνολό της πάντα διατηρείται και δεν μπορεί να καταστραφεί ή να δημιουργηθεί.».

Επιστημονικά έχει αποδειχθεί ότι ο πιο εύκολος και οικονομικός τρόπος να μετατραπεί η ενέργεια σε ωφέλιμο μηχανικό έργο είναι η θερμική ενέργεια, γεγονός που επιτυγχάνεται στις μηχανές εσωτερικής καύσης. 

Χρειάζεται να πάμε στην ουσία της ωφέλιμης αξιοποίησης της ενέργειας, καθώς υπάρχουν οι ενδεδειγμένες τεχνολογίες για να επιτευχθεί αυτό.

Στις προγραμματικές δηλώσεις του πολιτικού φορέα της Ελλήνων Συνέλευσις, στο κεφάλαιο 7.0 που αφορά την Βιομηχανία και την Ενέργεια, αποδεικνύεται ότι υπάρχει η πολιτική βούληση εγκαθίδρυσης της Ελλήνων πολιτείας, στην οποία όλες οι εναλλακτικές μορφές ενέργειας που πρόκειται να χρησιμοποιηθούν θα έχουν ως κατάληξη την χρήση ελεύθερης ενέργειας, η οποία είναι η νομοτελειακή χρήση ενέργειας για τον πλανήτη.

Μία από αυτές τις τεχνολογίες, που πρόκειται να χρησιμοποιήσει η Ελλήνων Συνέλευσις, είναι η παραγωγή υδρογόνου, μέσω ηλεκτρολυτικής διαδικασίας με χρησιμοποιούμενη ενέργεια για ηλεκτρόλυση, την ηλιακή. Το υδρογόνο που θα παραχθεί με αυτόν τον τρόπο μπορεί εύκολα να χρησιμοποιηθεί ως καύσιμο στις μηχανές εσωτερικής καύσης, κάτι που αποδεικνύεται και στο βίντεο που ακολουθεί.

Είδαμε λοιπόν ότι υπάρχουν λύσεις για πραγματικά οικολογική – πράσινη  παραγωγή ηλεκτρικής, σε αντιπαράθεση με όλα αυτά τα σκοτεινά λόμπι, που βασισμένα στην άγνοια των πολιτών σε σχέση με τις δυνατότητες που υπάρχουν, προβάλλουν τρόπους και λύσεις για την παραγωγή ενέργειας, που είναι επιβλαβείς και καταστρέφουν το περιβάλλον μας. Το περιβάλλον μας όμως δεν είναι μόνο η χλωρίδα και η πανίδα, αλλά είμαστε και όλοι οι άνθρωποι που ζούμε και βιώνουμε μέσα σε αυτό.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *