Της Ντάσιου Μαρίας
Την Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου ο Κυριάκος Μητσοτάκης βρέθηκε στο Ρέθυμνο, όπου μίλησε σε εκδήλωση με θέμα “Εθνική στρατηγική για την περιφερειακή και τοπική ανάπτυξη”.
Φυσικά, δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί στον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ.), τον κύριο αυτοκινητόδρομο του νησιού, στον οποίο συμβαίνουν συνεχώς θανατηφόρα ατυχήματα. Ανάμεσα σε άλλα τόνισε ότι “δεν είναι δυνατόν να χάνονται νέοι άνθρωποι από κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, επειδή δεν φορούν κράνος”. Μάλιστα δήλωσε ότι αυτό τον συγκλονίζει.
Εμάς, από την άλλη, για άλλη μια φορά μας συγκλονίζει η ευκολία, με την οποία πετάει το μπαλάκι της ευθύνης στους πολίτες, αποποιούμενος τις δικές του, αλλά και κατ’ ουσίαν τις ευθύνες όλων των κυβερνήσεων διαχρονικά.
Αναρωτιέται πώς είναι δυνατόν να πεθαίνουν νέοι άνθρωποι από χτυπήματα στο κεφάλι, επειδή δεν φορούν κράνος. Όσοι σκοτώνονται με το αυτοκίνητο στον συγκεκριμένο δρόμο, θα έπρεπε και αυτοί να φορούν κράνος, σύμφωνα με τον πρωθυπουργό, για να γλιτώσουν; Μόνο αυτό είναι το πρόβλημα;
Το ότι το μεγαλύτερο νησί της Ελλάδας, η Κρήτη, έχει ένα αυτοκινητόδρομο που κατασκευάστηκε την δεκαετία του ‘70 και από τότε έχουν γίνει μόνο κάποιες τοπικές παρεμβάσεις διαπλάτυνσης, δεν είναι πρόβλημα;
Και αυτές, αν κοιτάξουμε πίσω στο χρόνο, θα δούμε ότι έγιναν χάριν ψηφοθηρίας. Που σημαίνει ότι ποτέ δεν ήταν ο κύριος στόχος η ασφάλεια και η διευκόλυνση των πολιτών, αλλά το φαίνεσθαι.
Πώς αλλιώς μπορούμε να ερμηνεύσουμε την πλήρη αδιαφορία του κράτους όλα αυτά τα χρόνια; Ο κεντρικός άξονας του νησιού είναι ένας δρόμος διπλής κυκλοφορίας στο μεγαλύτερο μέρος του, στον οποίο διέρχονται ετησίως 600.000 οχήματα, ενώ κατασκευάστηκε για να εξυπηρετεί έως 50.000 οχήματα, δηλαδή λιγότερο από το 10% της σημερινής πραγματικότητας.
Και αυτό συμβαίνει στο μεγαλύτερο νησί της χώρας και έναν από τους πιο σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς, που τους καλοκαιρινούς μήνες βουλιάζει από Έλληνες και ξένους επισκέπτες.
Το συμπέρασμα είναι ότι έχουμε αφήσει εδώ και πολλά χρόνια την πατρίδα μας στα χέρια επικίνδυνων κυβερνήσεων. Γι’ αυτό έχουμε φτάσει στο σημείο να λέμε πως από τύχη ζούμε!
ΟΧΙ ΟΛΟΙ! Μόνο το πρώτο 8μηνο του φετινού χρόνου σκοτώθηκαν στον Β.Ο.Α.Κ. 39 άνθρωποι. Και το χειρότερο, οι 16 από αυτούς ήταν νέοι κάτω των 25 ετών. Ας το καταλάβουμε μια και καλή, δεν τους ενδιαφέρει η ασφάλεια μας.
Είναι αδιανόητο ένα νησί με τόση παραγωγή πλούτου, να μην έχει τις πιο σύγχρονες οδικές υποδομές εν έτη 2024! Και κάθε ελληνικό νησί! Και κάθε περιοχή ανά την επικράτεια!
Είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσουμε ότι τον δικό μας πλούτο, που εμείς οι πολίτες παράγουμε, χρησιμοποιούν συνεχώς όλοι οι διαχειριστικοί μηχανισμοί που βρίσκονται στην διοίκηση. Δεν μας δίνουν τίποτα δικό τους, παρά μόνο παίρνουν… και παίρνουν… και παίρνουν!
Και αντί να χρησιμοποιήσουν αυτόν τον παραγόμενο πλούτο για την κατασκευή αναγκαίων δημοσίων έργων, όπως είναι και το συγκοινωνιακό δίκτυο, έχουν κάνει κρυφές και φανερές συμφωνίες να βάζουν την χώρα σε δανεισμό για να χρωστάμε και να είμαστε κάτω από συνεχή έλεγχο. Η Ελλάδα, που από τα λογιστικά βιβλία του κράτους, βλέπουμε ότι ισολογίζει πάνω από 1,5 τρισεκατομμύριο ευρώ!!!
Είναι λοιπόν θέμα χρημάτων; ΟΧΙ! Είναι θέμα πολιτικής βούλησης και μόνο!
Πολιτική βούληση, με άξονα πρωτίστως την ασφάλεια του ίδιου του πολίτη, έχει μόνο η Ελλήνων Συνέλευσις. Και το έχει αποδείξει με την δέσμευση τεράστιων κεφαλαίων για την εκσυγχρόνιση όλου του οδικού δικτύου σε κάθε μέρος της Ελλάδας.
Στο κατατεθειμένο πρόγραμμά της έχει και τα χρήματα και όλο τον σχεδιασμό για την επόμενη ημέρα από την ανάληψη της διακυβέρνησης της χώρας μας!
Με δύο παράλληλους αυτοκινητόδρομους πρόκειται να ενωθεί από άκρη σε άκρη όλη η χώρα και φυσικά, επιβάλλεται να υπάρχει διασύνδεση, ακόμη και με το πιο απομακρυσμένο χωριό. Το ίδιο είναι σχεδιασμένο να συμβεί και με το σιδηροδρομικό δίκτυο, ώστε με υπερσύγχρονα ασφαλή τρένα να μπορεί ο πολίτης να κινείται οικονομικά και ελεύθερα σε όλη την επικράτεια.
Στα νησιά μας είναι ομοίως σχεδιασμένο να αναπτυχθεί ένα ολοκληρωμένο οδικό δίκτυο που θα παρέχει ασφάλεια και εύκολη μετακίνηση και στους μόνιμους κατοίκους και στους επισκέπτες , πάντα με σεβασμό προς το περιβάλλον και τις διαφορετικές ανάγκες του κάθε τόπου.
Πολλά νησιά, που έχουν μικρή απόσταση μεταξύ τους, μπορούν να συνδεθούν με γέφυρες, ώστε να υπάρχει άμεση και εύκολη πρόσβαση των πολιτών σε αυτά. Έχουμε δει να χρησιμοποιείται αυτή η τεχνογνωσία σε διάφορα μέρη του κόσμου. Θέληση χρειάζεται και όλα γίνονται!
Η Ελλήνων Συνέλευσις έχει αυτήν την θέληση, διότι είναι καθαρά δημιούργημα του ίδιου του πολίτη. Ως τέτοιο, έχει ως πρώτο και κύριο μέλημα την διασφάλιση της ασφαλούς και άνετης διαβίωσης του ίδιου του ανθρώπου σε κάθε πεδίο της ζωής του μέσα στην πολιτεία του.
Όλα λοιπόν εξαρτώνται από το τι είδους πολιτεία θέλουμε εμείς να έχουμε και είναι στο χέρι μας να έχουμε αυτή που μας αξίζει!
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ