Η τοξική κομματική νοοτροπία ευθύνεται για την κατάπτωση των Ελληνικών πανεπιστημίων

Του Δήμου Δημαρέση

Η Υπουργός Παιδείας και θρησκευμάτων Σοφία Ζαχαράκη παρουσίασε από την Σύνοδο των Πρυτάνεων στην Χαλκιδική τις νέες παρεμβάσεις της κυβέρνησης για τις μεθόδους αντιμετώπισης των περιστατικών βίας και ανομίας στα δημόσια πανεπιστήμια.

Η πολλάκις εφαρμοζόμενη επιφανειακή κομματική συνταγή αντιμετώπισης του χάους μέσα στα δημόσια πανεπιστημιακά ιδρύματα της χώρας δεν θα επιφέρει καμία λύση. Ήδη η κυβέρνηση νομοθέτησε προηγουμένως 2 φορές και δεν επήλθε καμία αλλαγή. Ακόμα και η δημιουργία ειδικού σώματος της αστυνομίας για την τήρηση της τάξης σύμφωνα με τα τελευταία περιστατικά μας δείχνουν την στασιμότητα και αναποτελεσματικότητα των προτάσεων. Οι απαγορεύσεις, τιμωρίες και τα ημίμετρα της κυβέρνησης δεν προσφέρουν λύση ούτε εξαλείφουν το πρόβλημα. Ας μην ξεχνάμε πως η απαρχή όλων αυτών των γεγονότων τρομοκρατίας, βίας και αρνητικών καταστάσεων είναι οι κομματικές διοικήσεις όπου επί των πρώτων τους ημερών κατά την περίοδο της μεταπολίτευσης εμφανίστηκαν

Οι κομματικές παρατάξεις ευθύνονται για κάθε περίπτωση βίας και διαχωρισμών εντός των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων της Ελλάδας όπου κατά συνέπεια φανατίζουν την νεολαία κομματιάζοντας και διαιρώντας την μέσω κομματικά ιδεολογικών και αναποτελεσματικών θεωριών.

Η εικόνα των Ελληνικών πανεπιστημίων είναι ντροπιαστική έναντι αυτών του εξωτερικού , ενώ ο θεσμός της παιδείας στην χώρα μας υποβιβάζεται και διασύρεται σε διεθνές επίπεδο και καθημερινή βάση.

Εικόνες πανεπιστημιακών ιδρυμάτων με γκράφιτι, βρωμιά και καταλήψεις που κάνουν τον γύρο του κόσμου διασύροντας την χώρα που γέννησε την Δημοκρατία, συνιστά έγκλημα κατά του ανθρώπου ενώ η διοίκηση που επιτρέπει και συντηρεί τέτοιες καταστάσεις οφείλει να αντικατασταθεί και να οδηγηθεί στην δικαιοσύνη από τον ίδιο τον πολίτη όπου είναι η βάση για την δόμηση υγιούς πολιτειακού περιβάλλοντος. Η τοξική κομματική νοοτροπία ευθύνεται για την κατάπτωση των Ελληνικών πανεπιστημίων.

Μία ευνομούμενη πολιτεία που σέβεται τον άνθρωπο και πολίτη της οφείλει να παρέχει ασφάλεια σε όλους τους τομείς, που σημαίνει πως καμία κομματική ιδεολογία δεν έχει θέση μέσα στα Ελληνικά πανεπιστήμια καθώς αλλοιώνει και διαταράσσει κάθε αίσθημα δικαίου και αισθητικής που είναι έμφυτα στοιχεία της ανθρώπινης φυσιολογίας.

Ο πολίτης δομεί πολιτεία την οποία μεταλαμπαδεύει ως κληρονομιά στις επόμενες γενιές ανθρώπων που θα γεννηθούν. Ο τομέας της παιδείας είναι ο κρισιμότερος όλων καθώς παρέχει τα γνωσιακά εφόδια που θα χτίσουν την προσωπικότητα του ανθρώπου ο οποίος μετέπειτα θα συντελέσει με τον δικό του τρόπο στην δόμηση και θωράκιση τόσο της πολιτείας όσο και του βίου του μέσω της εξειδίκευσης που θα επιλέξει να ακολουθήσει.

Άλλωστε η ανύπαρκτη και υποβαθμισμένη παιδεία παράγει ανθρώπους με συγκεκριμένες σταθερές, αλλοιωμένη νοοτροπία, επηρεασμένη από κομματικές γραμμές, που απορρίπτουν καθετί διαφορετικό, πρωτότυπο, παραμένοντας προσκολλημένοι μόνο σε όσα διδάχθηκαν.

Η ορθή έννοια της παιδείας είναι η γέννηση και δημιουργία πολίτη. Σχολεία και πανεπιστήμια με άρτιες και καλαίσθητες εγκαταστάσεις που θα προσελκύουν το ενδιαφέρον των νέων, θα καλλιεργούν τα χαρίσματά τους ώστε να αναπτυχθούν προκειμένου στην πολιτεία να προσφέρουν τα μέγιστα.

Δάσκαλοι και καθηγητές που θα είναι σε θέση να μεταλαμπαδεύουν όλη την γνώση που φέρουν μαζί με βιωματικές εμπειρίες στους μαθητές, σε τμήματα 7-10 ατόμων ανά τμήμα ώστε η διαχείριση και οργάνωση να είναι ορθή.

Όλα τα σχολεία και πανεπιστήμια οφείλουν να βρίσκονται υπό τον απόλυτο συντονισμό του Υπουργείου Παιδείας ώστε η διδακτέα ύλη να συνδράμει με οποιαδήποτε νέα εφαρμογή και καινοτομία που πραγματοποιείται ώστε η γνώση που παρέχεται να μην είναι απαρχαιωμένη και ξεπερασμένη αλλά να συμβαδίζει με την εποχή. Όλα τα παραπάνω και πολλά περισσότερα μπορούν να εφαρμοστούν μόνο με διακυβέρνηση της Ελλήνων Συνέλευσις.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *